A képzés célja, hogy gyakorlati, stratégiai és technikai tudást adjon a webshopoknak szóló, online értékesítéstámogatáshoz stratégiatervezési alapokkal, bevált technikákkal és példákkal. A képzés résztvevőit végig vezetjük azokon a lépéseken, amelyekkel online marketing ügynökségünknél felépítjük webáruháztulajdonos ügyfeleink vásárlási célú hirdetési startégiáját, megtervezzük és felállítjuk kampánystruktúráját és az eredményeit. Megmutatjuk azokat a szempontokat és bemutatjuk azokat a megoldásokat, amelyek alapján testreszabott és eredményes webáruház marketinget lehet kiépíteni.
A képzés célcsoportja:
A képzés célcsoportja elsősorban webáruház-tulajdonosok, online kereskedők és marketingesek, akik szeretnék hatékonyabban megtervezni és működtetni webáruházuk értékesítés-támogató hirdetéseit. Emellett hasznos lehet azok számára is, akik az online marketing és e-kereskedelem területén szeretnének elmélyülni, különösen a hirdetési és analitikai rendszerek alkalmazásában.
A képzés során megszerezhető kompetenciák:
A résztvevők elsajátítják az online marketing stratégiaalkotáshoz szükséges szempontrendszer alapjait és megismerik a webáruház támogató hirdetési és analitikai rendszereket, hogy eredményesebben tudják megtervezni és működtetni a webáruházuk értékesítés-támogató hirdetéseit.
A képzés tematikája, időpontjai:
A PTE KTK a képzés elvégzéséről mikrotanúsítványt állít ki.Az a jelentkező, akinek nincs a PTE Közgazdaságtudományi Karán hallgatói jogviszonya részismeretijogviszonyban felvételre kerül a képzés idejére.
A tanúsítvány megszerzésének a feltétele a képzést követő projektmunka sikeres teljesítése, amely a PTE Tanulmányi és Vizsgaszabályzata alapján kerül értékelésre.
A képzés előfeltétele: középfokú végzettség (érettségi bizonyítvány vagy szakképzettséget igazoló dokumentum)